חושבת על טיפול אסתטי? קבלי 5 טיפים לפני שאת יוצאת לדרך

ד"ר שרון אילון שמה סוף למיתוסים ומזהירה מדברים שיש לשים אליהם לב.הרבה פעמים כשמגיעים אליי לטיפול אנשים מכל הארץ, ומבקשים שאפתור להם בעיה שהם סוחבים שנים, כמו טיפול בקמטים או פיסול אף, אני שומעת שהם באים עם מיתוסים מן העבר,  דאגות ופחדים שכלל לא רלוונטים לסוג הטיפול. לכן, החלטתי להתייחס לכל הדברים שכדאי לשים אליהם לב לפני שבוחרים בטיפול אסתטי כזה או אחר. 

ינואר 17 2022

דוקטור שרון אילון, איך את קשורה לעולם האסתטיקה? 

אני רופאת שיניים ומומחית ברפואת הפה – תחום שעוסק בסרטן חלל הפה ומחלות אחרות שיש להן ביטוי בחלל הפה. בארבע השנים האחרונות אני עוסקת באסתטיקה של הפנים והצוואר. כל מה שקשור לאנטיאייג'ינג או פוזיטיב אינג'ינג, הצערה של העור, טיפולים בחומצה היאלורונית, טיפולי בוטוקס וטיפול במכשור רפואי מתקדם בטכנולוגיות פורצות דרך בתחום האסתטיקה.

'התוצאות עשויות להשתנות' או 'ייתכן שהתוצאות אינן אופייניות

מעוניינות לשמוע פרטים על טיפולים אסתטיים עם ד"ר שרון אילון? השאירו פרטים
מחכים לכן בקליניקה שלנו במודיעין

ד"ר שרון אילון – לאה אמנו 1 (מוריה סנטר) מודיעין

מה ההמלצות שלך לאלה שרוצים להתחיל טיפולים?

1.  לבדוק מי הרופא המטפל?

קודם כל, לבדוק מי הרופא המטפל. לבדוק שזה באמת רופא או רופא שיניים, בעלי רישיון לעסוק ברפואה או רפואת שיניים. קל לבדוק באתר של משרד הבריאות לפי השם האם יש רישיון לעסוק ברפואה בישראל. לקוסמטיקאיות בארץ אסור להזריק, לאחיות אסור להזריק. גם לרופאים שלמדו בחו"ל ואין להם רישיון לעסוק ברפואה בישראל אסור להזריק, וסביר מאד להניח שגם אין להם ביטוח אחריות מקצועית. לכן אם חס וחלילה קורה משהו, תשכחו מפיצוי. ובקיצור, מכל מי שהוא לא רופא או רופא שיניים עם רישיון ישראלי להתרחק. 

2. לבדוק באיזה חומרים משתמשים

כל החומרים בשימוש בארץ צריכים קודם כל אישור של משרד הבריאות. בנוסף, חשוב מאד לבדוק שלחומרים בהם משתמשים יש אישור של ה- FDA האמריקאי או CE של האיחוד האירופי. אפשר היום למצוא בשוק מזרקי חומצה היאלורונית שעולים 500 או 800 ש"ח. סביר מאד להניח שלמרבית החומרים הללו אין את האישורים הנדרשים ולכן נמכרים בזול. עלויות סבירות של מזרקים בשוק היום נעות בין 1500-2200 ש"ח למזרק בודד. מחירים נמוכים יותר צריכים להדליק נורה אדומה. חשוב מאד במקרה הזה לא להתפשר על איכות בגלל המחיר. לצערי יש קצת בעיות בפיקוח של התחום הזה, ויש הרבה חומרים שמסתובבים בשוק ושאין להם את האישורים הנדרשים, אז מאוד חשוב להקפיד באיזה חומרים משתמשים. על החומר עצמו כתוב אם יש אישור FDA או CE . לבדוק ולעשות השוואות, לקרוא באינטרנט לברר.

המרפאה של ד"ר שרון אילון במודיעין

3. לבדוק האם יש אבא ואמא למרפאה שמטפלים בה?

הרבה פעמים מדובר במכונים קוסמטיים שהרופאים בהם מתחלפים; היום זה רופא אחד ומחר זה רופא אחר ולא תמיד יש אל מי לחזור אחרי הטיפול במקרה שיש בעיות. כשיש סיבוך שמתעורר באמצע הלילה, חשוב שיהיה אל מי לפנות כדי לקבל מענה. אם זה רופא שמגיע פעם בחודש לקליניקה מזדמנת, לא בטוח שתקבלו מענה בשעת הצורך.  צריך לדעת מראש מי נותן את האחריות ולהבין מי הרופאה או הרופא שעומדים לטפל בהם, לוודא שיש טלפון זמין 24/7 לפניות בנושא סיבוכים אחרי הטיפול, וכמובן גם כאן לא להתפתות למחירים זולים כי בתחום הזה מה שעולה בזול עכשיו, יעלה אחר כך ביוקר.

4. להתרשם מעבודות קודמות שביצע הרופא ולקבל חוות דעת של מטופלות

לכל רופא יש את החותמת שלו, בדומה לצייר או פסל. תבדקו את התוצאות ותראו אם זה מה שאתם אוהבים. יש כאלה שאוהבים תוצאות טבעיות ויש כאלה שמכוונות למראה אחר. חשוב לבדוק תמיד אם סגנון העבודה של הרופאה מתאים למה שהמטופלת חולמת עליו ולראות מה מתאים ומה מעניין אותך. בנוסף חשוב לדעת מה איכות השירות הניתן במרפאה ומה חוות הדעת של מטופלות קודמות.

'התוצאות עשויות להשתנות' או 'ייתכן שהתוצאות אינן אופייניות

5. מענה כולל לצרכים של כל מטופל

תחום האסתטיקה הוא עולם ומלואו ויש שיטות שונות וטכנולוגיות שונות לטיפול. חשוב לוודא שהמרפאה בה מטפלים  יכולה לתת מענה כוללני  למגוון בעיות של המטופלים במרפאה. לא כל דבר ניתן לפתור עם חומצה היאלורונית או בוטוקס, לפעמים יש צורך במכשור מיוחד, בטכנולוגיות כמו חוטים וביוסטימולטורים כדי לתת מענה לבעיות השונות המתעוררות בתהליך ההתבגרות של העור. חשוב מאד לבדוק מראש האם במרפאה בה אנו עומדים להיות מטופלים יש את הכלים לענות לנו על מגוון הצרכים ולא מחייבים אותנו לעבור ממקום למקום בשביל כל טיפול מחדש. מרפאה טובה צריכה שיהיה בה מענה לכל מכלול הבעיות.

לסיכום

כולנו רוצות להישאר צעירות ויפות לנצח אבל המציאות דופקת לנו בדלת והגיל הוא לא רק מספר, וזו הסיבה שכל כך הרבה נשים בישראל ובעולם לא מתייבשות לעבור הליכים רפואיים אסתטיים שיגרמו להן להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמן, המסר שלי לכולכן – תעשו מה שטוב לכן, ומה שיגרום לכן להרגיש הכי שלמות עם עצמכן.

לכל שאלה וייעוץ את מוזמנת ליצור איתי קשר." ד"ר שרון.

מעוניינות לשמוע פרטים על טיפולים אסתטיים עם ד"ר שרון אילון? השאירו פרטים
מחכים לכן בקליניקה שלנו במודיעין

ד"ר שרון אילון – לאה אמנו 1 (מוריה סנטר) מודיעין

מוצר זה אינו מיועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע כל מחלה. התוצאות עשויות להשתנות / עשויות להיות לא אופייניות. ביקורות או המלצות עשויות להיות בדיוניות.
מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. התייעץ עם הרופא שלך לפני שתשנה את המשטר הרפואי הרגיל שלך